1. Sceglite una valvula per u serviziu criogenicu
Sceglie unValvula criogenicaPer l'applicazioni criogeniche pò esse assai cumplicata. I cumpratori devenu cunsiderà e cundizioni à bordu è in fabbrica. Inoltre, e proprietà specifiche di i fluidi criogenichi richiedenu prestazioni specifiche di e valvole. Una selezzione adatta assicura l'affidabilità di l'impianto, a prutezzione di l'attrezzatura è un funziunamentu sicuru. U mercatu mundiale di u GNL usa dui disinni principali di valvole.
L'operatore deve riduce a dimensione per mantene u serbatoiu di gas naturale u più chjucu pussibule. Facenu questu per mezu di GNL (gas naturale liquefattu, gas naturale liquefattu). Raffreddendusi à circa -165 ° C, u gas naturale diventa liquidu. À sta temperatura, a valvula d'isolamentu principale deve ancu funziunà.
2. Ciò chì affetta u disignu di e valvole criogeniche
A temperatura hà una influenza impurtante nant'à u disignu di a valvula. Per esempiu, l'utilizatori puderanu avè bisognu per ambienti populari cum'è u Mediu Oriente. Oppure, pò esse adatta per ambienti freddi cum'è l'oceani polari. Tramindui l'ambienti ponu influenzà a tenuta è a durabilità di a valvula. I cumpunenti di ste valvule includenu u corpu di a valvula, u cappucciu, u stelu, a guarnizione di u stelu, a valvula à sfera è u sedile di a valvula. A causa di a diversa cumpusizione di u materiale, ste parti si espandenu è si contraenu à diverse temperature.
2.1. Opzioni d'applicazione criogenica
• L'operatori utilizanu valvole in ambienti freti, cum'è e piattaforme petrolifere in i mari polari.
• L'operatori utilizanu valvole per gestisce fluidi chì sò assai sottu à zero.
In casu di gas altamente inflammabili, cum'è u gas naturale o l'ossigenu, a valvula deve ancu funziunà currettamente in casu d'incendiu.
2.2. Pressione di a Valvula Criogenica
Ci hè un accumulu di pressione durante a manipulazione nurmale di u refrigerante. Questu hè duvutu à l'aumentu di u calore di l'ambiente è à a successiva furmazione di vapore. Una attenzione particulare deve esse presa quandu si cuncepisce u sistema di valvula / tubazioni. Questu permette à a pressione di accumulà si.
2.3. Temperatura di a Valvula Criogenica
I cambiamenti rapidi di temperatura ponu influenzà a sicurezza di i travagliadori è di e fabbriche. A causa di a diversa cumpusizione di i materiali è di a durata di u tempu chì sò sottumessi à u refrigerante, ogni cumpunente di a valvula criogenica si espande è si contrae à velocità diverse.
Un altru grande prublema quandu si manipulanu refrigeranti hè l'aumentu di u calore da l'ambiente circundante. Questu aumentu di u calore hè ciò chì face chì i pruduttori isolinu valvole è tubi.
In più di l'alta gamma di temperature, a valvula deve ancu risponde à sfide considerable. Per l'eliu liquefattu, a temperatura di u gasu liquefattu scende à -270 ° C.
2.4. Funzione di a Valvula Criogenica
À u cuntrariu, s'è a temperatura cala à u zeru assulutu, a funzione di a valvula diventa assai difficiule. E valvule criogeniche cunnettanu i tubi cù gas liquidi à l'ambiente. Facenu questu à temperatura ambiente. U risultatu puderia esse una differenza di temperatura finu à 300 ° C trà u tubu è l'ambiente.
2.5. Efficienza di a Valvula Criogenica
A diffarenza di temperatura crea un flussu di calore da a zona calda à a zona fredda. Danneggerà u funziunamentu nurmale di a valvula. Riduce ancu l'efficienza di u sistema in casi estremi. Questu hè particularmente preoccupante se si forma ghiaccio à l'estremità calda.
Tuttavia, in l'applicazioni à bassa temperatura, stu prucessu di riscaldamentu passivu hè ancu intenzionale. Stu prucessu hè adupratu per sigillà u gambu di a valvula. Di solitu, u gambu di a valvula hè sigillatu cù plastica. Sti materiali ùn ponu micca suppurtà e basse temperature, ma e guarnizioni metalliche d'alta prestazione di e duie parti, chì si movenu assai in direzzioni opposte, sò solu assai care è guasi impussibili.
2.6. Sigillatura di Valvule Criogeniche
Ci hè una suluzione assai simplice à stu prublema! Purtate a plastica aduprata per sigillà u gambu di a valvula in una zona induve a temperatura hè relativamente nurmale. Questu significa chì u sigillante di u gambu di a valvula deve esse tenutu luntanu da u fluidu.
2.7. Valvula d'isolamentu rotativa stretta à trè sfalsati
Questi offset permettenu à a valvula di apre è chjude. Anu assai poca frizione è attritu durante u funziunamentu. Utilizza ancu a coppia di u stelu per rende a valvula più stretta. Una di e sfide di u almacenamentu di GNL hè a cavità intrappulata. In queste cavità, u liquidu pò gonfià in modu esplosivu più di 600 volte. A valvula d'isolamentu strettu à trè rotazioni elimina sta sfida.
2.8. Valvole di cuntrollu à deflettore unicu è doppiu
Queste valvole sò un cumpunente chjave in l'attrezzatura di liquefazione perchè impediscenu i danni causati da u flussu inversu. U materiale è a dimensione sò cunsiderazioni impurtanti perchè e valvole criogeniche sò care. I risultati di valvole sbagliate ponu esse dannosi.
3. Cumu l'ingegneri assicuranu a strettezza di e valvole criogeniche
E perdite sò assai care quandu si cunsidereghja u costu di trasfurmà prima u gasu in refrigerante. Hè ancu periculosu.
Un grande prublema cù a tecnulugia criogenica hè a pussibilità di perdite da a sede di a valvula. I cumpratori spessu sottovalutanu a crescita radiale è lineare di u stelu in relazione à u corpu. Se i cumpratori sceglienu a valvula adatta, ponu evità i prublemi sopra menzionati.
A nostra sucietà ricumanda l'usu di valvole à bassa temperatura fatte d'acciaiu inox. Durante u funziunamentu cù gasu liquefattu, u materiale risponde bè à i gradienti di temperatura.Valvole criogenichedevenu aduprà materiali di sigillatura adatti cù una tenuta finu à 100 bar. Inoltre, l'estensione di u cappucciu hè una caratteristica assai impurtante perchè determina a tenuta di u sigillante di u stelo.
Data di publicazione: 13 di maghju 2020





